ponedeljek, 30. januar 2012

Piškotnik in "bonbončki" ツ

Piškotniku, kakor svojo keramično mojstrovino uradno imenuje Tika, sem obljubila razigrano življenje ツ Za začetek se je prelevil v sladkornico za najslajše bonbončke: broško "ptički" Hane Karim, broško "Patsolinka" od Patsy, zapestnico Marine Car, broško "rUdeči tulipan" Pleksimanija, ...
 
Respect & Love
V šatulji je tudi moja-moja najljubša broška imenovana "lubica-bubica", ena podobna pa tule...





6 komentarjev:

  1. Ja, tile Tikini izdelki so res čudoviti :-))
    Tudi tvoja broška je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res maš lepo zbirko Urška! Tudi jaz jo bom imela, ko bom enkrat končno velika :).Tale šatuljica je pa kot bi bla narejena za to poličko in tisto lepo olivno zeleno v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Punce, hvala hvala za vaše odzive ❤.

      Piškotnik je izjemen, razigran, skrbno dodelan, s pomladnim pridihom - lepo in prav bi bilo, če bi nas misel na "pomlad" spremljala vse leto in skozi življenje.

      @Vanja, zelena stena pripada dnevni sobi, tale "polička" pa je zgornja plošča TV omarice. Originalna izvedba omarice je bila zgoraj temno temno rjave barve, priljubljeno zbirališče prahu in moja nočna mora. Hitro je sledila nadgradnja in to dobesedno :-) Omarici je bila dodana plošča v imitaciji oljke, ki se super obnese :-)

      Izbriši
  3. Hvala, Urška, za krasno predstavitev. Prav lepe stvari se zdaj skrivajo notri - najslajši cukrčki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovit piškotnik, takoj grem ferbcat k Tiki.

    OdgovoriIzbriši