petek, 25. februar 2011

Dεερ Purρlε Tωiŋs

3 komentarji:

  1. Še dve lepotički. Všeč so mi, vsaka barva jim pristoji :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Take cartike so tele tvoje sovice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Janja & Simona, hvala!

    ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
    (¸.•´ (¸.•´ .•´
    .•´ ¸.•*`• .
    (¸.•´´¨)
    ¸.•´

    V študentskih časih smo poprijeli za vse-sortna-dela, npr. etiketiranje :-)

    Spomnim se tistih profi-etiketirk (redno zaposlenih), ki so pravile, kako zelo dinamično delo opravljajo: en dan etiketirajo šampon, naslednji dan balzam, nato nekaj povsem "novega". S temi modrovanji so gospe (profi-etiketirke) ponavadi zvabile nasmeh.

    In zadaj :-)
    Tu pa tam se mi zazdi, da razumem... En dan naredim sovico z rdečimi krili, naslednji dan z oranžnimi krili, sledi kak ježek... :-) Sleherni "filcko" mi je vedno v veselje in se mi zdi drugačen :-) :-) :-)

    Imam željo, da bi naredila še kaj drugega, a se mi trenutno časovno ne izide.

    OdgovoriIzbriši