četrtek, 25. avgust 2011

Kolpa, belokranjski biser

Vremenar vsak dan znova obljublja temperature krepko nad 30, jaz pa sanjam, da z mojim Sovirjem letiva h' Koupi...

✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿     ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿     ✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿
Rezultat minulega "obkolpskega" konca tedna: 
(1) nekaj na novo izgotovljenih Filckotov - takšnih, ki so nastajali že prejšnji in predprejšnji in predpredpredprejšnji teden; 
(2) s šivanko zaznamovane blazinice mojih prstov. 
Bil je super vikend!
✿Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿

6 komentarjev:

  1. ja kok so pa tele sovice prečudovite!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako, oh kako? ... Bi jaz prišla do zelene in temno rdeče sovice? a) Preprosto? b) Nikakor? ... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Po moje sploh ni zapleteno:
    (a) piši mi na mail: urskag.si@gmail.com
    (b) poišči me na FB: Sovica Oka

    :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cute owls!

    P.S. I hope you will join my giveaway it's international! THE GIVEAWAY

    xoxo
    CLU from MYSTYLEVISION

    OdgovoriIzbriši
  5. tole smejoče pašče izgleda nadvse zadovoljno v mokrem ambientu;)super fotka

    OdgovoriIzbriši