sreda, 16. november 2011

Lubica-Bubica, moja najljubša❣

 
⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱

In še nekaj drugih, s ščepcem oranžne začinjenih brošk ツ
 ⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱⊰❂⊱

6 komentarjev:

  1. Lepe, tople broške izpod pridnih prstkov. Lani za božička, sem delala take filcaste kroglice in vem da sploh ni lahko. Še posebno tečno je, ker je koža od milnice čisto izsušena. Zeleno, ki te ljubim zeleno pa na tvoji bubici izstopa, kar mi je zelo všeč :-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tele bubice so nekaj posebnega, tako razmigane, da kar mislim, da se bo kakšna premaknila :)

    Spraševala si me na mojem blogu, če rada dobivam polžjo pošto. Seveda jo rada dobivam (če seveda niso to reklame ali položnice :) in tudi pošiljam jo rada :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, Prijaznice (= Andreja + Vanja + Tika) hvala za sporočilca ♥

    Bubice (imenovane tudi "oblački" ツ) so moja celovita terapija, krepijo telo & bogatijo duha ツ
    Preoblikovanje ("polstenje") volnenega prediva v kroglice je zame, ki imam očitno jako rahitične roke ツ, kar resna telovadba ツ. Nizanje kroglic v novo celoto pa otroška igra ツ

    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
    @ Saša, waaaaaaaaaaa, odzvala si se ツ Sem že pomislila, da je bilo vprašanje preveč zakrito. Vendar, kdor želi videti, gleda s srcem, pri tem sem ti zaupala! Se ti javim...
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
    ,___,
    [O.o]
    /)__)
    -"--"-

    OdgovoriIzbriši
  4. bubice su redivne, prvi puta vidim tako nešto! svaka čast! sovice sam radila i ja u školi s klincima, no tvoje su ljepše! :)

    OdgovoriIzbriši